fragman

17 Aralık 2008 Çarşamba


İZLEMEYEN KALDIYSA !!! ( Esaretin Bedeli)
Bir kitap okudum hayatım değişti söylemine neredeyse nazire yapan bir filmi anlatacağım size. Bir film izleyin. Filmden önceki sizle filmden sonraki siz arasındaki farkı farkedebilmenin mutluluğunu yaşayın. Huzuru yaşayın. Hislerinizi yaşayın. Kendinizi yaşayın. Yaşayın.... Öyle bir film ki bu film ya hiç seyredilmemiştir ya da mutlaka birden çok seyredilmiştir. Her bir izleyişte ayrı bir lezzet ayrı bir tat vardır. Büyük ihtimalle izledikten sonra hayatımda gördüğüm ve göreceğim en iyi filmlerden birisi diyeceksiniz. Ayrı ayrı diyalogları incelemeye başlayacaksınız. onları düşüneceksiniz ve aslında her birinin birer metafor fırtınası olduğunu farkedip kaçırdığınız için üzüleceksiniz. Hatırladıklarınız da sizi oldukça düşündürecek. Bu kadar övdükten sonra ( izleyenler kesinlikle hak verecek izlememiş olanlar da izleyince az bile söylemiş diyecekler) gelelim filmin konusuna Karısını ve sevigilisini öldürmekten iki kez idama mahkum edilen Andy Dufrense (Tim Robbins) 1947 yılında Shawshank hapishanesine gönderilir. Sakinliği ve olaylar karşısındaki dayanma gücü ona saygınlık ve hapishane tedarikçisi Red (Morgan Freeman) ile güçlü bir arkadaşlık kazandırır.






3 Yorum:

saat: 18 Aralık 2008 01:16 , Blogger Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

 
saat: 18 Aralık 2008 01:17 , Blogger Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

yazı birden yarıda kesilmiş gibi geldi bana o kadar övdükten sonra konusunun biraz daha anlatılmasını bekliyordum. bu arada eşimin ve benim favori filmidir. defalarca izledik...

ilk yorumda imla hatası vardı, tekrar yazdım...

 
saat: 18 Aralık 2008 01:45 , Anonymous Adsız dedi ki...

büyüsünü kaçırmamak için özellikle konusunu çok kısa kesmek istedim yorum için teşekkür ederim.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa

HPV Treatments
HPV Treatments